Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

duminică, 24 noiembrie 2013

Inspiratie si timp.

     Tare mult timp a trecut de când nu am mai scris pe blog. Aș putea spune că am fost ocupat perioada asta, dar ar fii o scuză care mă pune intr-o lumină bună și mă face să mă simt bine... asta dacă m-aș minții singur. Trebuie să fiu sincer in primul rând cu mine, puteam să îmi fac timp să scriu câte ceva, dar am ales să pierd timpul pe internet. 
     Am mai avut tentative să scriu câte ceva, dar să zic ca am facut trac de tastatura și nici inspirație nu prea mai aveam. Pierdutul timpului pe internet te cam stoarce de imaginatie... îți dă totul pe tavă, nu mai trebuie să îți bați capul cu nimica, orice ai nevoie este la un click distanță.
     Am început să scriu pe telefon notițe cu idei pentru subiecte de blog, cu gândul că mă voi întoarce la ele să le dezvolt și să le scriu pe blog, dar s-au pierdut printre notițele ,,importante", acele notițe care te ajută să îți trăiești viața pe repede înainte. Așa că mă apuc să dezvolt acele notițe pierdute și vedem ce va ieșii.
      
      
   
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu