Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

duminică, 8 ianuarie 2012

Scopul unui blog

     Săptămâna aceasta nu am fost prea inspirat, am avut alte lucruri pe cap, aşa că am întrebat pe câţiva prieteni dacă au ei un subiect. După cum vă aşteptaţi nu a mers prea bine, am primit o singură idee şi aceea a fost  pescuită din mers. Subiectul este: Care este scopul unui blog?
     Eu unul nu citesc decât un blog regulat, în rest ajung pe câte un blog numai când caut cum se face ceva. Am blogul acesta doar pentru că îmi place să scriu ce gândesc sau ce am păţit, nu îl scriu pentru alţii, doar pentru mine. Nu ţin un jurnal, într-un fel acesta este jurnalul gândirii mele, când mă uit în urmă pot să văd cât m-am schimbat, şi cel mai important, m-am schimbat în bine sau în rău?
     Scopul unui blog în principal este să facă bani, dar mai este o mână de oameni care scriu un blog numai pentru plăcerea lor. Marile bloguri care câştigă mulţi bani au scriitori angajaţi care scot pe bandă rulantă articole, majoritatea subiectelor sunt ştiri sau de genul cancan, ce ,,suflet" mai au blogurile acelea? Eu unul aş prefera să găsesc mai multe bloguri scrise numai din plăcere. La început şi eu am deschis acest blog cu gândul la bani, dar m-am răzgândit.
     Ce conţinut au blogurile? ... De toate.  Dar eu caut bloguri care documentează construcţia unui obiect sau întâmplările cuiva. Eu încerc să scriu despre ce-mi place, încerc să am un conţinut cât mai corect din punct de vedere gramatical, din respect pentru cititori şi pentru că îmi place mie să fac ceva bine. Mai mă plâng eu din când în când, dar ce poţi să faci, nu se poate să-mi placă chiar totul. Unele lucruri care nu-mi plac încerc să le ignor, altele mă pun pe gânduri şi altele le păstrez ca să-mi ( daţi o căutare pe Google cu să-mi, mie îmi dă o tâmpenie de numai : )) şi da, mă asigur că am scris bine ) aducă aminte cine sunt şi cât de norocos sunt de fapt.
     Câteodată am un subiect pregătit din înainte ( nu-mi place cum arată dinainte, asta-i disciminare deja ) altă dată improvizez ca de obicei.
   
     Astăzi a nins şi la mine tare, într-un fel sunt fericit pentru că îmi place zăpada, dar într-un fel sunt supărat pentru că nu pot să mai merg cu cursiera, dar dacă se răceşte cât să îngheţe pământul, poate pot să fac o tură de off road cu MTB-ul. Deci per total sunt fericit! Doar este anotimpul meu preferat şi începe să arate în sfârşit a iarnă.
   
   
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu