Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

duminică, 1 ianuarie 2012

2012 şi dileme...

      2012 a venit, să văd cât timp îmi ia până mă obisnuiesc cu noul an, eu încă mai scriu 2010...
      Se spună că evenimentele din prima zi a anului dictează restul zilelor din acel an ( cum îţi merge în prima zi aşa o să-ţi meargă şi restul zilelor ). Eu nu cred în superstiţii, dar stau pe gânduri acuma... ce anume înseamnă pentru mine o zi bună?
      Cred că pentru mine o zi bună ar fi o zi în care nu mă plictisesc, o zi în care să pot să fac toată ziua ce-mi place. Sună uşor dar nu este chiar aşa, trebuie să fiu şi creativ ca să găsesc ce să fac şi aici intră şi mai multe variabile, de exemplu cum este vremea dacă vreau să fac ceva afară.
      Se pare că cheia spre o zi bună este creativitatea ( cel puţin pentru mine ) , ce-mi lipseşte acuma este fix creativitatea ( De ce!!!! De ce tocmai tu... ), aş vrea să-mi vină o idee pentru o machetă care să mă ţină ocupat cu lunile sau un desen frumos, dar tot ce-mi vine în minte sunt lucruri inutile şi cu nimic speciale.
      Îmi place când am câte o dilemă care trebuie gândită în profunzime, unii când mă văd aşa spun că sunt deprimat, dar nu sunt, stau şi cuget, şi îmi place când am un subiect care mă pune pe gânduri. Ştiţi cum este zicală aceea: ,, Dacă tăceai, filozof rămâneai."  De obicei se aplică când spui o tâmpenie, dar la mine se aplică literal, eu tac şi filozofez la mine în cap.
      Alt obicei de anul nou este stabilirea de obiective pentru noul an. Aceasta este o dilemă foarte mare pentru mine, într-un fel este bine pentru că am un subiect de gândire,  până găsesc o soluţie desigur, problema este că am mai multe subiecte odată... Am găsit! Pentru 2012 vreau să rezolv toate dilemele mele, să mă distrez făcând şi ceva util în acelaşi timp, să-mi îndeplinesc un vis de al meu care îl am de mic şi să reuşesc să fac ceva măreţ, poate şi să proiectez o machetă de hârtie care să se vândă ca pâinea caldă. Perfect! Nu mai sunt nici nehotărât şi încă o dilemă rezolvată.
      Voi ştiţi ce vreţi să realizaţi în 2010 2012?
      Apropo este anul dragonului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu