Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

duminică, 29 ianuarie 2012

Concentrare...

      Încerc să fac ceva util, să muncesc la machetă cât mai mult, să termin cât mai repede ca să pot să fac şi altele. Crearea unei machete implică multă proiectare pe PC ( mai este şi varianta clasică, dar nu prea merge decât pentru machete unicate ) şi asta reprezintă o problemă... Sunt atâtea lucruri inutile pe care le poţi face pe internet şi nu rezist tentaţiei prea mult timp...
      Încă caut o soluţie, să opresc internetul nu este posibil pentru că odată îl foloseşte şi tata, şi când nu fac lucruri inutile ascult podcasturi în fundal , aşa că încă mă gândesc la o soluţie.
      Oricum azi am făcut o plimbare pe bicicletă cu mama, aşa ca să ne aerisim la 0 grade Celsius. A fost o plimbare distractivă, am avut şi câteva probleme tehnice ( nu ştiu ce a rămas întreg de fapt din MTB ) pe drum, dar noroc că aduc destule scule ca să demontez toată bicicleta şi culmea cea mai fiabilă a fost Sputnik-ul, cred că este prima sau a doua oară când nu se strică ceva pe Sputnik.

P.S. Văd o grămadă de postari pe Facebook cu postări de pe 9Gag, nimeni nu este curios de ele pentru că, ori te uiţi direct pe 9Gag  şi vezi ce este postat, sau ai văzut despre ce este 9Gag şi nu ţi se pare amuzant. Măcar dacă aţi posta şi voi postări pierdute printre voturi, nu toate tâmpenile şi reposturile care ajung pe hot page.

P.P.S. Prea multă reclamă pentru un site care nu mai are utilizatorii cei avea odată... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu