Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

duminică, 5 februarie 2012

E albă, multă şi măruntă...

       Dacă vă gândiţi la zăpadă, aveţi dreptate. După cum probabil ştiţi anotimpul meu preferat este iarna aşa că... sunt foarte fericit.
       Alt motiv pentru care sunt aşa de fericit este că ninge mult, mult de tot. Cred că este cea mai frumoasă ninsoare pe care am prins-o, sper ca fiecare iarnă să fie aşa de frumoasă. Şi este şi mai frumoasă pentru că la casa totul este mai frumos, mai ales dacă aerul este curat şi nu prea trec maşini.
       Deci este o ninsoare ca în basme ( cel puţin pentru mine ),  dar trebuie să privim şi părţile rele. Cel mai mare  impediment al zăpezii este că ocupă locuri de parcare... şi cam atât. În rest pe mine zăpadă nu mă deranjează cu nimic.
        Îmi place să adun zăpada, să mă joc cu bulgari. Îmi place cum lumina lunii se reflectă în zăpada, e foarte frumos.
     
       Văd că în ultimul timp se face mare vâlvă cu ACTA ( cam târziu... şi dacă nu şti ce este ACTA caută pe Google ) şi tot sunt invitat să semnez petiţii online pe diverse site-uri, problema este că petiţile online pe un site NU FUNCŢIONEAZĂ! Pentru că fiecare semnătură trebuie să fie validată ( adică o semnătură pe persoană ), iar pentru asta este nevoie de ajutorul ISP-ului, ( Internet Service Provider ) ceea ce sigur nu îl primeşte nimeni pentru că majoritatea site-urilor sunt non profit, iar pentru dezvoltarea unui program care să valideze semnăturile trebuie bani mulţi. Acei bani nu sunt pentru programare, ci pentru furnizorii de internet. Singura formă de petiţie online care are şanse să funcţioneze este cea bazată pe email, ceea ce de obicei funcţionează la scară mică.

P.S. O poză să vă mai încălziţi...


        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu