Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

joi, 17 noiembrie 2011

Toate ideile să vină la mine!

     După ce  nu am mai postat de foarte mult timp ( aproape un an ) încep prin a-mi cere scuze cititorilor mei ( nu râdeţi , chiar dacă sunt puţini, sunt! )  şi probabil vă întrebaţi de ce am pus titlul acesta, păi... răspunsul este destul de simplu, nu am idei.
     De fapt nu este adevărat că nu am idei, nu am păţit nimic interesant ( pentru mine ) care să merite scris pe blog ( chestii personale numai ) , tot ce pot să scriu pe blog sunt dilemele şi inovaţile mele. Într-un fel îmi este frică să nu transform blogul într-o discuţie filozofică continuă şi plictisitoare ( nu ştiu dacă ar fi chiar plictisitoare, vouă nu vă place să intraţi în mintea cuiva? ) dar dacă chiar am idei şi subiecte interesante şi mie nu mi se par aşa de interesante...?
     Aş mai putea să scriu întâmplări din trafic, dar presupun că sunteţi sătuli şi aşa de traficul şi aşa zişii ,,şoferi" de pe la noi. Apropo am cumpărat o carte pe care o ţin în maşină tot timpul, iar când stau în trafic mă pun pe citit ( sătul de acelaşi ,,hituri" de la radio şi chiar şi de muzica mea ), aşa fac ceva util pentru mine şi chiar se adună ceva timp de citit, într-o zi am citit 20 de pagini din zona Soarelui până  în Torontalului şi nu era oră de vârf...
     Ce aş putea să mai scriu... ăăămmmm nu ştiu. De aceea vă cer sfatul, ce aţi vrea să scriu pe blogul meu, lăsaţi un comment cu ideile voastre sau subiectele voastre cu care sa-mi bat capul.
   
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu