Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Crăciun Fericit!!!

     Ho Ho Ho! Acesta este râsul auzit de cei care au fost tot anul cuminți și nu au putut dormi din cauza emoției, așteptând cuminți în pat momentul magic, poate poate îl vor vedea pe Moș Crăciun, persoana cea mai așteptată de toată lumea. În seara de Ajun, bradul a fost terminat, luminițele aprinse și în cele din urmă cadourile așezate sub brad de Moșul în persoană!
    După o introducere în spiritul sărbătorii mele preferate, este timpul să mă plâng, DE CE NU ESTE ZĂPADĂ!!! în rest nimic altceva de comentat, foarte tare programul de desene animate de pe Prima TV ( cui   nu-i place Mickey mouse? ), îmi aduce aminte de vremurile când eram micuț. Spre seară a început să fulguie ( cam târziu... ), atât a lipsit dintr-un Crăciun perfect pentru mine, am fost fericit alături de familia mea, am primit și niște cadouri tari, am dat niște cadouri faine, am ascultat colinde ( nu am putut să primim colindătorii din cauza câinelui... cred că iar fi mâncat ) și m-am uitat la un film foarte amuzant ( Uncompanied Minors ).
    Sper că și voi ați avut parte de un Crăciun la fel de bun ca al meu, sau de ce nu poate mai bun! Sărbători fericite! Și nu uitați Crăciunul poate fi în fiecare zi daca vreți!!!


P.S. Cei de la poliție mi-au pus în geam un pliant cu prevenirea accidentelor care s-a fleșcăit din cauza ploii și este lipit de parbriz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu