Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

duminică, 18 decembrie 2011

Internet şi S.O.P.A.

    Astăzi vreau să vorbesc despre internet şi nimeni nu poate să mă oprească :)
    Internetul este ceva foarte util, poate chiar indispensabil ( cel puţin pentru mine ), cu ajutorul lui pot să aflu tot ce am nevoie, de exemplu pot să aflu cum să fac o chestie anumită operaţiune dar şi pot să aflu date utile pentru referate, teme, etc.  Pot să fiu în legătură cu toţi prietenii mei şi cu familia prin intermediul mesageriei instant ( Yahoo Messenger sau Pidgin ), video conferinţei ( Skype ) sau poştei electronice ( Gmail sau Yahoo mail ). Pot să văd ce mai face lumea cu ajutorul Facebook-ului.
     Pot să urmăresc ştirile online, nu trebuie să suport toate tâmpenile de la televizor, pot să urmăresc doar ce  mă interesează, pe mine nu mă interesează cine cu cine se combină sau ce a făcut nea' caisă ( persoană mondenă ). Şi pot să aflu ştirile şi din mers prin intermediul RS feed-urilor primite pe telefon.
     Fără internet ar fi trebuit să merg să cumpăr un CD/DVD cu un film, un documentar sau chiar un videoblog, cu ajutorul internetului pot să mă uit pe Youtube la ce vreau şi pot să am câte subscribţii vreau şi să urmăresc videoblogurile persoanelor care le apreciez, gândiţivă dacă nu puteam să ne exprimăm părerea aşa de uşor cum putem pe internet, câţi dintre noi am fi auziţi?
     Dacă nu aveam internet nu puteam să scriu blogul acesta şi nici voi să îl citiţi, ar fi trebuit să ne întâlnim faţă în faţă să povestesc tot ce am scris până acuma, ceea ce nu cred că se întâmpla pentru că nu sunt prea vorbăreţ, prefer să ascult :)
     Datorită internetului se formează comunităţi foarte puternice care împreună pot să realizeze lucruri incredibile.
     Un alt aspect foarte util pentru mine este prognoza meteo online, pot să mă uit pe telefon sau pe comp şi să văd prognoza meteo din oră în oră mult ( şi aicea vreau să spun MUUUULT ) mai precis decât prognoza meteo de la televizor.
     La urmă am lăsat ceva destul de urgent, în America se discută o lege numită Stop Online Piracy Act ( SOPA ) care este susţinută de toţi marii producători de filme, muzică, etc.  care are dreptul să închidă un site întreg dacă un client încarcă ceva aflat sub influenţa drepturi de autor. Poate nu vi se pare prea rău dar este aşa de exagerat încât se poate închide Facebook-ul doar pentru că cineva postează versuri pe perete... urmăriţi filmuleţul, lăsaţi lenea la o parte că doar şi voi sunteţi internauţi. Încercaţi să nu fiţi indiferent şi luptaţi pentru drepturile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu