Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Probleme Tehnice...

     Din pat cu un pahar de bere lângă mine, vă scriu despre o răceală, o răceală mai specială, care s-a hotărât să se instaleze în Creț ( vai de mine! o.O ). Această răceală este înarmată și periculoasă, deci stați ascunși în case, închideți toate ușile și ferestrele și pregătițivă de asalt, pregătițivă organismul pentru o luptă lungă și enervantă unde numai cei mai hotărâți și convinși că se vor vindeca vor triumfa!!! (oooo da...)

     Răceala a trecut de defensiva mea pentru că am lăsat garda jos, adică am mers la drum lung cu geaca pe mine în mașină, aerul la 21 de grade și normal  toate sunt bune și frumoase până când ieși din mașină la 3 grade cu ploaie și vânt, parcă a dat peste tine acceleratul, (apropo la punctualitatea trenurilor din România care au ajuns să îi sperie pe cei care le așteaptă. ,,Ce a ajuns trenul? Numai 3 ore întârziere! Ce bine!...) astfel după infiltrare, răceala a stat câteva zile liniștită, nici un semn până într-o noapte la ora 3am, când  mi s-a făcut sete, dar îmi simțeam mâinele foarte grele și aveam o lene în mine... așa că am renunțat la această necesitate ( proastă idee )  și am adormit înapoi, dimineața m-am trezit cu o durere groaznică în gât, acum îmi făceam griji deja....


     A doua dimineață merg la școală de la 8am, acuma eram sigur că sunt răcit, mă durea capul, mi se închideau ochii și parcă vedeam totul în ceață ( ce v-am zis eu, înarmată și periculoasă ) norocul meu că am scăpat mai devreme de la facultă ( yeee!!! ) că altfel nu rezistam până la capăt, ajuns acasă a început și nasul să curgă... ( urăsc asta ) așa că acuma eram oficial răcit, deci începe tratamentul de vindecare fulger, adică pastile, usturoi, multe gânduri pozitive ( chiar merge ) și relaxare profundă.

     A treia zi nasul a lăsat-o mai moale, capul nu mă mai doare așa de tare, am mers și la o prezentare ( nu fac reclamă ^.^ ) și până Duminică o să fiu operațional 200%!!! Și trebuie să fiu 200% operațional pentru că urmează o săptămână de examene și parțiale T.T în fiecare zi câte ceva... așa, să fie...

     Fiți în gardă, răceala pândește la fiecare colț, chiar dacă tu nu o vezi, ea te vede pe tine!! (bohoooooo)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu