Despre mine

Fotografia mea
Murani, Timis, Romania
După cum credeţi sunt creţ, înalt şi văd lumea în felul meu

luni, 29 noiembrie 2010

O plimbare...

     Aveam drum printr-un sat din Timiş, după un o călătorie care a fost însoţită de bliţuieli de la deştepţi care nu se prind că-i poliţia în faţă ( foarte enervanţi... dacă vrei să depăşeşti, depăşeşte nu mă bliţui să încetinesc sau să mă dau la o parte), un semafor defect la calea ferată + vederea era blocată de nişte betoane (bine că aud bine) ajung în satul respectiv. Urmând indicaţiile prin telefon transmise live de Tata, ajungem la o bifurcaţie, (de o parte şi de alta a căminului cultural) normal că o iau pe unde era beton, şi normal că betonul era de la scările  care se nivelau cu panta ( ocoleşte, bine că le-am văzut altfel mă urcam pe ele, aia da poză) ajung la o intersecţie şi ce văd, încă o minune made in Romania....



 
     Un stâlp în mijlocul drumului, eh am văzut-o şi pe asta ( nu se compară cu macaraua în bloc şi casa în jurul stâlpului dar na, eu am văzut unul live :D )cred  că sătenii de acolo nici nu-l bagă în seamă, dar pentru mine este foarte tare... în rest un sat foarte draguţ şi un drum până în sat cu o singură groapă (mică şi aia peticită), momentan...Top 10 gropi din România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu